Aktuális szervizinformációk
2020.03.30.

A MEGVÁLTOZOTT KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT IS AZ ÖN MOBILITÁSA ÉS KÉNYELME ÉRDEKÉBEN!

Napjainkban a világ komoly kihívásokkal szembesül a koronavírussal szemben folytatott harc kapcsán. Jelenleg még nagyobb figyelemmel kell lennünk egymás iránt, közös felelősségünk a fertőzés terjedésének csökkentése. E gyorsan változó helyzetben a ŠKODA szorosan együttműködik partnereivel mindannyiunk egészségének megóvása érdekében. Dolgozói egészségét szem előtt tartva, üzemeiben átmenetileg felfüggesztette az autógyártást és ügyfelünkként is biztos lehet benne, hogy határozott lépéseket tettünk a fertőzés kockázatának minimalizálása érdekében!
COVID-19

Megváltozott feltételekkel, de továbbra is dolgozunk!
Márkaszervizünk az aktuális járványügyi intézkedésekkel összhangban, részben megváltozott nyitvatartással, és új megelőző intézkedésekkel és szolgáltatásokkal továbbra is várja ügyfeleit! Az új intézkedéseknek köszönhetően, a járvány szempontjából is biztonságosabbá, akár kontaktusmentessé vált az autó átvételének, javításának és átadásának teljes folyamata új, érintésmentes hozom-viszem szolgáltatásunk segítségével. Ugyancsak új szolgáltatásként a szükséges szervizmunkálatok mellett, autóján teljes ózongenerátoros fertőtlenítés-t is vállalunk!

Érintésmentes autó átadás-átvétel

  • Ha teheti, a munkábajáráson és a legszükségesebb teendők kivételével ne hagyja el otthonát, de ha ezt mégis meg kell tennie, akkor erre most is a saját autó használata a legbiztonságosabb forma. Mi most is azért dolgozunk, hogy autójának használhatóságát továbbiakban is fenntartsuk. Így most is elvégezzük a karbantartási-, szezonális és kerékszerviz feladatokat, a garanciális javításokat és a karosszéria munkákat is. Alkatrész és tartozék ellátásunk folyamatosan biztosított.

Érintésmentes hozom-viszem szolgáltatás - egy régi szolgáltatás, új hangsúllyal!

  • A szolgáltatás keretében az ön által megjelölt helyen vesszük át autóját és a szervizmunka elvégeztével pedig visszavisszük azt.

Ózongenerátoros fertőtlenítés

  • A mentőszolgálatnál is alkalmazott technológia segítségével -az erre a célra kifejlesztett berendezéssel ózont juttatunk a gépkocsi belterébe, amelyet az autó saját szellőző rendszere, belső keringtetési üzemmódban mindenhova eljuttat. Ennek során autójának teljes belseje vegyszermentesen és teljes mértékben fertőtlenítésre és csíramentesítésre kerül.

https://www.wolfauto.hu/

Hogyan és mikor tudok kapcsolatba lépni a kereskedésekkel és szervizekkel?
A bemutatótermünk és szervizünk nyitvatartása némileg módosult, jelenleg hétköznapokon 8.00 és 15.00 között várjuk ügyfeleinket. Javasoljuk, hogy kollégáinkkal első sorban telefonon, vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

Központi telefonszámunk:     +36 22 512-860*

Központi email címünk:          wolfauto@wolfauto.hu

Hogyan változnak a szállítási határidők az események fényében?
A Skoda gyár nagy figyelmet fordít dolgozói egészségének megóvására is, ezért üzemeiben átmenetileg felfüggesztette az autógyártást. A folyamatban lévő autó rendelések státuszáról, várható szállítási idejéről az értékesítő kollégáink a gyárral való egyeztetést követően adnak Önnek információt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt gépkocsiját a lehető legrövidebb időn belül átadhassuk Önnek! Kollégáink az alábbi elérhetőségeken állnak rendelkezésére:

SZABÓ Petra            + 36 20 567 1574         pszabo@wolfauto.hu

JUHÁSZ Ferenc       + 36 20 311 5574         fjuhasz@wolfauto.hu

Milyen intézkedéseket tesznek a vírus terjedésének korlátozására és ügyfeleik / alkalmazottaik egészségének biztosítására?
Ügyfeleink és kollégáink állnak a tevékenységünk középpontjában, és a gyorsan változó COVID-19 veszélyhelyzettel összefüggésben megtesszük a mindannyiunk védelméhez szükséges felelős intézkedéseket. Az Egészségügyi Világszervezet közelmúltbeli kormányzati kommunikációjának és tanácsainak fényében a gyárral és az importőrrel és a ŠKODA márkaszervizek hálózatával együttműködve megtesszük a megfelelő intézkedéseket ügyfeleink és munkatársaink biztonságának fenntartása érdekében. Jelen állás szerint márkaszervizünk nyitva áll az ügyfél igények előtt, és megtettük a megfelelő óvintézkedéseket. Ha bármilyen szervizeléssel vagy értékesítéssel kapcsolatos kérdése van, illetve alkatrészeket vagy tartozékokat vásárolna, kérjük, forduljon munkatársainkhoz a szokásos módon.

Használhatom az autómat, ha szervizmunkára van szükség, de a ŠKODA szerviz nem tud segíteni?
Nem célszerű elhalasztani a javítási vagy karbantartási munkákat, még akkor sem, ha márkaszervizünk esetleg nem tud időpontot ajánlani. Potenciálisan egy másik közeli ŠKODA márkaszerviz is rendelkezhet a szükséges erőforrásokkal a munkálatok végrehajtására. Ha ez a helyzet előállna, munkatársaink megszervezik Önnek a szükséges teendőket.

Ha az autóban valamilyen figyelmeztető lámpa vagy üzenet jelenik meg, kérjük, olvassa el a kezelési útmutatót, ahol a szükséges teendők megadásra kerültek. Ha piros színű figyelmeztető lámpa világít, vagy biztonsági problémája van a járművel kapcsolatban, azonnal állítsa le a járművet, és lépjen kapcsolatba a ŠKODA Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal a 06-80-204-256, vagy a 06-1-345-1781 telefonszámokon.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a ŠKODA Mobilitásgarancia szolgáltatásait csak érvényes ŠKODA Mobilitásgarancia jogosultság birtokában lehet térítésmentesen igénybe venni. A ŠKODA Mobilitásgaranciával kapcsolatosan további információkat találhat az alábbi honlapon: https://www.skoda.hu/tulajdonosoknak/szerviz/garancia/mobilitasgarancia

A COVID-19 késleltetni fogja a járművön végzett munka befejezését?
Jelen állás szerint a COVID-19 veszélyhelyzet és az ennek kapcsán bevezetett intézkedések bizonyos mértékben érintették a márkakereskedésünket és a ŠKODA márkaszerviz hálózatot, de hálózat alkatrészellátása is folyamatos. Munkatársaink haladéktalanul tájékoztatják Önt, ha a javítás a COVID-19 veszélyhelyzet vagy bármely más okból késedelmet szenvedne. Kérjük, forduljon munkatársainkhoz bizalommal.

Vannak-e késések az alkatrész-ellátásban / mikor érkeznek meg az alkatrészek?
Az alkatrész-ellátás folyamatos, és az importőr magyarországi központi raktára mindig megfelelő készletszinttel rendelkezik, ami legfeljebb minimális és átmeneti alkatrészellátási problémákat jelenthet. Kérjük, a részletekért forduljon vevőszolgálati munkatársainkhoz.

Mi történik, ha a garanciális javítás nem került végrehajtásra a garanciaidő lejáratát megelőzően, mert a márkaszerviz nem tudja azt elvégezni?
Ha a hibát már bejelentette márkaszervizünkben, akkor arra már létezik egy nyitott javítási megrendelés (munkalap). Ha a javítás végül a garanciaidő lejárta után fejeződik be, a gyártási hiba által okozott minden olyan probléma, amelyre általában a garancia vonatkozik, a garancia hatálya alá tartozik. Ha még nem jelentette be a hibát, kérjük, haladéktalanul értesítse garanciális ügyintézőnket

GROÓ Károly       + 36 22 526 0444          kgroo@wolfauto.hu

Ha nem tudjuk azonnal fogadni a járművet, a bejelentett problémát megfelelően dokumentáljuk, és így a gyártási eredetű probléma akkor is garanciális keretek között kerül elhárításra, ha a garancia lejárt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos ki nem javított hibák a gépkocsi további használata esetén más alkatrészek, részegységek jelentős meghibásodáshoz (következménykárok fellépéséhez) vezethetnek. Ez esetben a további használatból eredő következménykárok garanciális keretek között nem javíthatók. Kérjük, a további használat lehetőségéről mindenképpen egyeztessen márkaszervizünkkel.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a garancia érvényességi ideje (év vagy max. futásteljesítmény) nem hosszabbodik meg. Ha járművében azonnali menetképtelenséget okozó hiba merült fel, vagy biztonsági problémája van a járművel kapcsolatban, és rendelkezik érvényes ŠKODA Mobilitásgaranciával, lépjen kapcsolatba a ŠKODA Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal a 06-80-204-256, vagy a 06-1-345-1781 telefonszámokon.

A ŠKODA Mobilitásgaranciával kapcsolatosan további információkat találhat honlapunkon: https://www.skoda.hu/tulajdonosoknak/szerviz/garancia/mobilitasgarancia

Be kell vinnem a kocsimat hibamegállapításra, de aggódom a személyes kontaktus miatt.
Szorosan együttműködünk az összes ŠKODA márkaszervizzel az egész országban, és ők is követik a vonatkozó kormányzati és egészségügyi intézkedéseket és ajánlásokat. Minden SKODA márkaszerviz partnerünk tisztában van a fertőzés elkerülésének módjával és az általános kockázat csökkentésével, valamint annak fontosságával, hogy a veszélyeztetett vagy fertőzött / tüneteket mutató személyzetet azonosítsák és jelentsék. Ha aggályai vannak, kérjük forduljon a munkatársainkhoz bizalommal, akik készek Önnel egyeztetni a rendelkezésre álló lehetőségeket, mint például a hozom-viszem szolgáltatás.

Mindent elkövetünk az ilyen esetekben, hogy segítsük ügyfeleinket. Hasonlóképpen kérjük ügyfeleink támogatását, hogy ne látogassanak el márkaszervizünkbe, ha azt gyanítják, hogy veszélyt jelenthetnek a márkaszervizben tartózkodó többi ügyfélre és a személyzetre.