A MEGVÁLTOZOTT KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT IS AZ ÖN MOBILITÁSA ÉS KÉNYELME ÉRDEKÉBEN!
Napjainkban a világ komoly kihívásokkal szembesül a koronavírussal szemben folytatott harc kapcsán. Jelenleg még nagyobb figyelemmel kell lennünk egymás iránt, közös felelősségünk a fertőzés terjedésének csökkentése. E gyorsan változó helyzetben a ŠKODA szorosan együttműködik partnereivel mindannyiunk egészségének megóvása érdekében. Dolgozói egészségét szem előtt tartva, üzemeiben átmenetileg felfüggesztette az autógyártást és ügyfelünkként is biztos lehet benne, hogy határozott lépéseket tettünk a fertőzés kockázatának minimalizálása érdekében!
Megváltozott feltételekkel, de továbbra is dolgozunk!
Márkaszervizünk az aktuális járványügyi intézkedésekkel összhangban, részben megváltozott nyitvatartással, és új megelőző intézkedésekkel és szolgáltatásokkal továbbra is várja ügyfeleit! Az új intézkedéseknek köszönhetően, a járvány szempontjából is biztonságosabbá, akár kontaktusmentessé vált az autó átvételének, javításának és átadásának teljes folyamata új, érintésmentes hozom-viszem szolgáltatásunk segítségével. Ugyancsak új szolgáltatásként a szükséges szervizmunkálatok mellett, autóján teljes ózongenerátoros fertőtlenítés-t is vállalunk!
Érintésmentes autó átadás-átvétel
- Ha teheti, a munkábajáráson és a legszükségesebb teendők kivételével ne hagyja el otthonát, de ha ezt mégis meg kell tennie, akkor erre most is a saját autó használata a legbiztonságosabb forma. Mi most is azért dolgozunk, hogy autójának használhatóságát továbbiakban is fenntartsuk. Így most is elvégezzük a karbantartási-, szezonális és kerékszerviz feladatokat, a garanciális javításokat és a karosszéria munkákat is. Alkatrész és tartozék ellátásunk folyamatosan biztosított.
Érintésmentes hozom-viszem szolgáltatás - egy régi szolgáltatás, új hangsúllyal!
- A szolgáltatás keretében az ön által megjelölt helyen vesszük át autóját és a szervizmunka elvégeztével pedig visszavisszük azt.
Ózongenerátoros fertőtlenítés
- A mentőszolgálatnál is alkalmazott technológia segítségével -az erre a célra kifejlesztett berendezéssel ózont juttatunk a gépkocsi belterébe, amelyet az autó saját szellőző rendszere, belső keringtetési üzemmódban mindenhova eljuttat. Ennek során autójának teljes belseje vegyszermentesen és teljes mértékben fertőtlenítésre és csíramentesítésre kerül.
Hogyan és mikor tudok kapcsolatba lépni a kereskedésekkel és szervizekkel?
A bemutatótermünk és szervizünk nyitvatartása némileg módosult, jelenleg hétköznapokon 8.00 és 15.00 között várjuk ügyfeleinket. Javasoljuk, hogy kollégáinkkal első sorban telefonon, vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
Központi telefonszámunk: +36 22 512-860*
Központi email címünk: [email protected]
Hogyan változnak a szállítási határidők az események fényében?
A Skoda gyár nagy figyelmet fordít dolgozói egészségének megóvására is, ezért üzemeiben átmenetileg felfüggesztette az autógyártást. A folyamatban lévő autó rendelések státuszáról, várható szállítási idejéről az értékesítő kollégáink a gyárral való egyeztetést követően adnak Önnek információt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt gépkocsiját a lehető legrövidebb időn belül átadhassuk Önnek! Kollégáink az alábbi elérhetőségeken állnak rendelkezésére:
SZABÓ Petra + 36 20 567 1574 [email protected]
JUHÁSZ Ferenc + 36 20 311 5574 [email protected]
Milyen intézkedéseket tesznek a vírus terjedésének korlátozására és ügyfeleik / alkalmazottaik egészségének biztosítására?
Ügyfeleink és kollégáink állnak a tevékenységünk középpontjában, és a gyorsan változó COVID-19 veszélyhelyzettel összefüggésben megtesszük a mindannyiunk védelméhez szükséges felelős intézkedéseket. Az Egészségügyi Világszervezet közelmúltbeli kormányzati kommunikációjának és tanácsainak fényében a gyárral és az importőrrel és a ŠKODA márkaszervizek hálózatával együttműködve megtesszük a megfelelő intézkedéseket ügyfeleink és munkatársaink biztonságának fenntartása érdekében. Jelen állás szerint márkaszervizünk nyitva áll az ügyfél igények előtt, és megtettük a megfelelő óvintézkedéseket. Ha bármilyen szervizeléssel vagy értékesítéssel kapcsolatos kérdése van, illetve alkatrészeket vagy tartozékokat vásárolna, kérjük, forduljon munkatársainkhoz a szokásos módon.
Használhatom az autómat, ha szervizmunkára van szükség, de a ŠKODA szerviz nem tud segíteni?
Nem célszerű elhalasztani a javítási vagy karbantartási munkákat, még akkor sem, ha márkaszervizünk esetleg nem tud időpontot ajánlani. Potenciálisan egy másik közeli ŠKODA márkaszerviz is rendelkezhet a szükséges erőforrásokkal a munkálatok végrehajtására. Ha ez a helyzet előállna, munkatársaink megszervezik Önnek a szükséges teendőket.
Ha az autóban valamilyen figyelmeztető lámpa vagy üzenet jelenik meg, kérjük, olvassa el a kezelési útmutatót, ahol a szükséges teendők megadásra kerültek. Ha piros színű figyelmeztető lámpa világít, vagy biztonsági problémája van a járművel kapcsolatban, azonnal állítsa le a járművet, és lépjen kapcsolatba a ŠKODA Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal a 06-80-204-256, vagy a 06-1-345-1781 telefonszámokon.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a ŠKODA Mobilitásgarancia szolgáltatásait csak érvényes ŠKODA Mobilitásgarancia jogosultság birtokában lehet térítésmentesen igénybe venni. A ŠKODA Mobilitásgaranciával kapcsolatosan további információkat találhat az alábbi honlapon: https://www.skoda.hu/tulajdonosoknak/szerviz/garancia/mobilitasgarancia
A COVID-19 késleltetni fogja a járművön végzett munka befejezését?
Jelen állás szerint a COVID-19 veszélyhelyzet és az ennek kapcsán bevezetett intézkedések bizonyos mértékben érintették a márkakereskedésünket és a ŠKODA márkaszerviz hálózatot, de hálózat alkatrészellátása is folyamatos. Munkatársaink haladéktalanul tájékoztatják Önt, ha a javítás a COVID-19 veszélyhelyzet vagy bármely más okból késedelmet szenvedne. Kérjük, forduljon munkatársainkhoz bizalommal.
Vannak-e késések az alkatrész-ellátásban / mikor érkeznek meg az alkatrészek?
Az alkatrész-ellátás folyamatos, és az importőr magyarországi központi raktára mindig megfelelő készletszinttel rendelkezik, ami legfeljebb minimális és átmeneti alkatrészellátási problémákat jelenthet. Kérjük, a részletekért forduljon vevőszolgálati munkatársainkhoz.
Mi történik, ha a garanciális javítás nem került végrehajtásra a garanciaidő lejáratát megelőzően, mert a márkaszerviz nem tudja azt elvégezni?
Ha a hibát már bejelentette márkaszervizünkben, akkor arra már létezik egy nyitott javítási megrendelés (munkalap). Ha a javítás végül a garanciaidő lejárta után fejeződik be, a gyártási hiba által okozott minden olyan probléma, amelyre általában a garancia vonatkozik, a garancia hatálya alá tartozik. Ha még nem jelentette be a hibát, kérjük, haladéktalanul értesítse garanciális ügyintézőnket
GROÓ Károly + 36 22 526 0444 [email protected]
Ha nem tudjuk azonnal fogadni a járművet, a bejelentett problémát megfelelően dokumentáljuk, és így a gyártási eredetű probléma akkor is garanciális keretek között kerül elhárításra, ha a garancia lejárt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos ki nem javított hibák a gépkocsi további használata esetén más alkatrészek, részegységek jelentős meghibásodáshoz (következménykárok fellépéséhez) vezethetnek. Ez esetben a további használatból eredő következménykárok garanciális keretek között nem javíthatók. Kérjük, a további használat lehetőségéről mindenképpen egyeztessen márkaszervizünkkel.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a garancia érvényességi ideje (év vagy max. futásteljesítmény) nem hosszabbodik meg. Ha járművében azonnali menetképtelenséget okozó hiba merült fel, vagy biztonsági problémája van a járművel kapcsolatban, és rendelkezik érvényes ŠKODA Mobilitásgaranciával, lépjen kapcsolatba a ŠKODA Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal a 06-80-204-256, vagy a 06-1-345-1781 telefonszámokon.
A ŠKODA Mobilitásgaranciával kapcsolatosan további információkat találhat honlapunkon: https://www.skoda.hu/tulajdonosoknak/szerviz/garancia/mobilitasgarancia
Be kell vinnem a kocsimat hibamegállapításra, de aggódom a személyes kontaktus miatt.
Szorosan együttműködünk az összes ŠKODA márkaszervizzel az egész országban, és ők is követik a vonatkozó kormányzati és egészségügyi intézkedéseket és ajánlásokat. Minden SKODA márkaszerviz partnerünk tisztában van a fertőzés elkerülésének módjával és az általános kockázat csökkentésével, valamint annak fontosságával, hogy a veszélyeztetett vagy fertőzött / tüneteket mutató személyzetet azonosítsák és jelentsék. Ha aggályai vannak, kérjük forduljon a munkatársainkhoz bizalommal, akik készek Önnel egyeztetni a rendelkezésre álló lehetőségeket, mint például a hozom-viszem szolgáltatás.
Mindent elkövetünk az ilyen esetekben, hogy segítsük ügyfeleinket. Hasonlóképpen kérjük ügyfeleink támogatását, hogy ne látogassanak el márkaszervizünkbe, ha azt gyanítják, hogy veszélyt jelenthetnek a márkaszervizben tartózkodó többi ügyfélre és a személyzetre.